? ??????????????Love Stripes (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.5 (17 Ratings)??1417 Grabs Today. 10027 Tot
al Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Flashy Girly Girl? ????? ?? ???Rating: 4.7 (33 Ratings)??1288 Grabs Today. 8892 Total Grabs. ??????Previe BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 23, 2010

alicia seng XD

what do u think ?

ape perasaan aku terhadap dea skank ey ?
ak ponn xtaoo..
xde khbar brite ..

sjujurnye ..
ak xde prasaan kt dea ponn..
mntak maaf ye alicia..
tyme kt plkn 2..
aku tgok trlalu rmai yg cuba rapat dengan dea..
aku ponn rase ingin mncuba..
so,aku cubalaa ..
hasilnye lumayan..
dea sanggup x layan org laen sbb aku..
aku pelik..aku tnyer dea..
knape cm ni ?
dea ckap..
'u special,u baik'
baik ke aku ?
no no no !!
kalao aku baik..
aku x kan uat camni kan ?

tpi..itu dlu je..
skank dea dah totally change..
dea bkan alicia yg ak knal..
but,its okaylaah..
biar dea bhagia dgan hidop dea :)

selamat tinggal kekasih gelapku :D

3 comments:

  1. inikah wanita yang selama ini kudengar cerita sahaja... oh.. inilah dia..

    ReplyDelete
  2. ayat kao memang cboley bla.. haha. playboy tol.. cis!

    ReplyDelete