? ??????????????Love Stripes (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.5 (17 Ratings)??1417 Grabs Today. 10027 Tot
al Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Flashy Girly Girl? ????? ?? ???Rating: 4.7 (33 Ratings)??1288 Grabs Today. 8892 Total Grabs. ??????Previe BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 23, 2010

first experience ^^




2006 ...

stu tahun yg mninggalkan 1000 satu kenangan pde ak..
kenangan yg mematangkan aku dan mmbolehkan aku teros hidop sampai hri ini..
trimas 2006 !

aku da x ingat brape hari bulan,hari ape..
aku dipaksa oleh seorang hamba Allah ni utk prgi ke kelas..
kesnye sbab ade hamba Allah yg sorunk lagi di sane..

hatiku berdebar debar..
my heart beating was unusual !
sampai je kat kelas,aku ternampak seorang perempuan..
aku memang suke perempuan 2..
tp,disebabkan faktor saiz badanku..
aku merasakan aku x mmpu nk memilikinye ..

namun,perkara yg x diduga telah berlaku..
aku disuruh melafazkan cintaku padanya..
perghh !!
cuak sial ..
skali lgi jntung ku brdegup kencang..
dub dab ! dub dab !

demi keinginanku yg membuak buak..
aku snggup menebalkan muka aku..
bodohnye aku !!

pas aku ckp mnde tdi..
ak trkejot,dea menerimanya..
n then tbe tbe kwn ak pnyelaa rmai dtg,,
bwk pnyapu,pnyodok..
n mcm2 laa..

berlarilaa ak..haha,,
kalah abbas,,

fuhh !
selamat :)

No comments:

Post a Comment