? ??????????????Love Stripes (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.5 (17 Ratings)??1417 Grabs Today. 10027 Tot
al Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Flashy Girly Girl? ????? ?? ???Rating: 4.7 (33 Ratings)??1288 Grabs Today. 8892 Total Grabs. ??????Previe BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 23, 2010

sukan kegemaran ku...


RUGBY !!
bila dengar mesti rase seram kan..
ganaslaa,itulaa,inilaa..
hanya orang yg pernah menceburkan diri dalam bidang rugby je yg taoo..

rugby xdelaa seganas yg disngka..
setelah di buat kajian..
peratus orang yg injured di dunia ini adalah dalam sukan bola sepak..
tgoklaa pemain pemain bola sepak..
1)buku lali berpusing 90 darjah
2)patah lutut
3)macam macam laa ..

act,rgby adelaa game yg sgt bes..
bole release tension..

so..maenlaa rugby yaa :)



NOW !!

aku nk kenalkan korunk suma dgan team rugby aku :)

wing - arep
outside - asoon
inside - skin
fullback - dol
fly half - nabal
scrum half - zharif
prop right - aku
hocker - soul
prop left - danial
blind wing - zacky

korunk suma mmg hebatlaa :)
tyme sbp ten's korunk mmg tip top..
BOWL 2..
bangge aku..

spnjang pmerhatian aku main ngan korunk..
mcm2 aku dpt rungkaikan..

best tackler - soul
hardcore tackler - zacky
fullback yang sedikit takoot - doul (nk jdi fullback x ley takoot doul)

injured paling terook prnah aku dpt tyme men rgby ialah..
lutut aku teralih..
need 2 month for fully recover :)

lastly ,

RUGBY IS A TOUGH GAME PLAYED BY GENTLEMEN!!

No comments:

Post a Comment